کتاب اهرم های خوشبختی

کتاب اهرم های خوشبختی با عنوان دوم ” چگونه مزرعه سرنوشتمان را گل کاری کنیم؟ ۷ راهکار تاثیر گذار برای دستیابی به پیامدهای عالی” اثری از تونی رابینز است که...

کتاب اهرم های خوشبختی




کتاب اهرم های خوشبختی با عنوان دوم ” چگونه مزرعه سرنوشتمان را گل کاری کنیم؟ ۷ راهکار تاثیر گذار برای دستیابی به پیامدهای عالی” اثری از تونی رابینز است که توسط سیما فرجی ترجمه شده است و انتشارات نسل نو اندیش آن را به چاپ رسانده است.

در زمینه موفقیت کمتر کسی پیدا می شود که تونی رابینز را نشناسد و یا کتابی از اون نخوانده باشد. کتاب اهرم های خوشبختی نیز یکی از کتاب های خوب و تاثیز گذار تونی می باشد.

شما عزیزان می توانید وب سایت رسمی تونی رابینز را از طریق این لینک مشاهده کنید.

همچنین می توانید اینستاگرام تونی را از طریق این لینک ببینید و از پیام های انرژی بخش آن استفاده کنید.


کتاب اهرم های خوشبختی در مورد چیست؟

در این کتاب ۷ اهرم به شما معرفی می شود تا با به کار گیری آن ها بتوانید کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشید.


هر اهرم در قالب یک فصل به طور کامل توضیح داده شده است و تمرین هایی نیز در کل کتاب برای کمک به مخاطب وجود دارد.

کتاب اهرم های خوشبختی در کل به این موضوعات می پردازد که اگر شما می خواهید سرنوشت بهتری برای خود رقم بزنید باید یک سری از موارد زندگی را بتوانید تحت نظارت خود در بیاورید و از آن ها غافل نشوید. به عنوان مثال احساسات خود را باید بتوانید کنترل کنید.

نظر کافه بوک در مورد این کتاب چیست؟

این کتاب شاید قوی ترین کتاب تونی نباشد اما قطعا یکی از بهترین های او می باشد. تونی سعی کرده در طول کتاب مرحله به مرحله و با زبان ساده موضوعات را تشریح کند تا مخاطب بتواند ارتباط خوبی با آن ها بگیرد.

شاید اگر چند کتاب در این زمینه خوانده باشید متوجه بشید که مطالب به نحوی مشابه هم هستند و هر نویسنده آن ها را به شیوه ای متفاوت بیان می کند. اما چیزی که در مورد کتاب های رابینز متفاوت است این می باشد که تمرینات کتاب های او یک مقدار چالش برانگیزتر و هوشمندانه تر انتخاب شده است. و در واقع اگر کسی به خواندن کتاب اکتفا کند شاید تغییرات چندان زیادی در زندگی خود نبیند. اما اگر تمرینات کتاب را اجرا کنید و از آموزه های استفاده درست ببرید شاهد تغییر در زندگی خواهید بود.


قسمت هایی از کتاب

هیچ موفقیت ارزشمندی در زندگی شما وجود ندارد که بی زحمت به دست آمده باشد.
وقتی از موفقیت کسی می رنجید، در واقع این برنامه را به مغزتان وارد می کنید که دستیابی به این موقعیت بسیار بد و ناخوشایند است. شما به مغزتان آموزش می دهید که دستیابی به این سطح از موفقیت به منزله محروم شدن از محبت و توجه دیگران خواهد بود.
هدف از رویارو شدن با مشکلات گوناگون این است که رشد کنیم. در کل باید بگویم فقط و فقط دستیابی به آرزوها یا خواسته های ارزشمندتان به شادی و رضایت خاطر واقعی شما نمی انجامد. زمانی می توانید شادی و رضایت خاطر واقعی را در ژرفای وجودتان احساس کنید که در مسیر تبدیل شدن به انسانی والا مقام گام برمی دارید.
شهامت داشتن به این معنی است که با وجود ترسیدن باز هم گامی کوچک به سوی جلو برداریم.
اگر برای دستیابی به اهداف ارزشمندتان بکوشید، اهداف ارزشمندتان نیز به سوی شما رهسپار خواهند شد. اگر برای انجام دادن برنامه ریزی های مفیدتان اقدام کنید، برنامه ریزی های مفیدتان به نفع شما پیش خواهند رفت. هر گونه اقدام و کار مفید و سازنده ی ما در پایان به ساختن زندگی مان می انجامد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

بیشتر بخوانید

نظر خود را به ما بگویید

@
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.