آغاز دور دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

آغاز دور دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، از شروع ثبت نام در دور دوم آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های دوم کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دو مرحله انجام می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام دور دوم آزمون کارشناسی ارشد برای مساعدت با کسانی که در مرحله اول موفق به ثبت نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نشده اند از امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز و در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه پایان می‌یابد.

بر این اساس داوطلبانی که مدارک آنان منع پذیرش ندارد، می‌توانند در آزمون رشته‌های یک مجموعه از دکتری تخصصی (Ph.D) که شامل «مجموعه باکتری شناسی»، «مجموعه بهداشت باروری»، «مجموعه روانشناسی»، «مجموعه فیزیولوژی»، «مجموعه مدیریت اقتصاد»، «مجموعه علوم و صنایع غذایی» و «مجموعه زیست فناوری و پزشکی موکولی» است، شرکت کنند.

برای هر مجموعه یک دفترچه سؤال متشکل از مـواد درسی اعلام شده با ضرایب مورد نظر هر رشته در نظر گرفته می‌شود.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید منطبق با رشـته‌های قیـد شـده بـه عنـوان مـدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.