اعلام برگزاری آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 30 و 31 خرداد

اعلام برگزاری آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 30 و 31 خرداد

آزمون ورود به مدارس استعداد‌های درخشان ۳۰و۳۱ خرداد در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:آزمون مدارس استعدادهای برگزاری آزمون مدارس استعدادهای درخشان 30 و 31 خرداددرخشان دوره متوسطه اول روز پنج شنبه، سی ام خرداد، در 14حوزه امتحانی و 6شهرستان و دوره متوسطه دوم، روز جمعه، سی و یکم خرداد در 22حوزه امتحانی و 10شهرستان برگزار می شود.
واقعی افزود: از مجموع 6هزار و 832دانش آموز ثبت نام شده، 2هزار و 672نفر در پایه هفتم دبیرستان استعدادهای درخشان و 4هزار و 160نفر در پایه نهم دبیرستان های استعدادهای درخشان رقابت می کنند.
وی با بیان این که ثبت‌نام شدگان سنجش و پذیرش این مدارس می توانند نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند گفت: پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و از نشانی حوزه آزمون و زمان آن مطلع شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مدارک لازم برای ورود به جلسه آزمون را، همراه داشتن کارت عکس‌دار دانست و گفت: در صورتی که کارت ورود به جلسه، فاقد عکس یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده باشد، داوطلب باید ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، برای الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما